19 marca 2018 r. ruszyła kolejna edycja programu “Złoty Bankier”. Organizatorami programu są Puls Biznesu i Bankier.pl. Corocznie ocenie poddawane są instytucje bankowe na różnych płaszczyznach, a w szczególności: jakość obsługi klienta, atrakcyjność produktu, innowacyjne rozwiązania, bezpieczeństwo, działalność social media. Osobami wydającymi werdykt są internauci i eksperci z dziedziny finansów.

Głosowanie internautów

Przedmiotem głosowania w tym roku są trzy kategorie:

  1. Najlepszy spot reklamowy,
  2. Bank wrażliwy społecznie,
  3. Najlepszy bank w social media.

Ogółem pod ocenę internautów zostało poddane 14 reklam bankowych (“Najlepszy spot reklamowy”), 16 projektów z zakresu CSR (“Bank wrażliwy społecznie”) i 11 banków (“Najlepszy bank w social media”).

Każdy z uczestników może oddać jeden głos w każdej z trzech kategorii. Głosować można do 8 kwietnia 2018 r. na stronie https://ankieta-zloty.bankier.pl/. Dla uczestników głosowania przewidziano atrakcyjne nagrody.

Głosowanie ekspertów

Eksperci poddadzą analizie oferty produktów bankowych w kategoriach:

  1. Konto osobiste,
  2. Kredyt gotówkowy,
  3. Kredyt hipoteczny,
  4. Karta kredytowa,
  5. Innowacja finansowa.

Ponadto, będzie oceniana:

  1. Kategoria główna – Złoty Bank – Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem,
  2. Kategoria specjalna – Bank bezpieczny.

Przedstawiciele zwycięskich banków otrzymają statuetki w wybranych kategoriach.

Rozstrzygnięcie rankingu poznamy 24 kwietnia 2018 r.